Radio NURadio NU
  • Najnovije
  • Radio
  • Lokalac
  • Hrvatska
  • Politika
  • Događaji
  • Crna kronika
  • Kultura
  • Sport
  • Magazin
    • Moda
    • Zdravlje
    • Gastro
    • Celebrity
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Radio NURadio NU
  • Najnovije
  • Radio
  • Lokalac
  • Hrvatska
  • Politika
  • Događaji
  • Crna kronika
  • Kultura
  • Sport
  • Magazin
  • Najnovije
  • Radio
  • Lokalac
  • Hrvatska
  • Politika
  • Događaji
  • Crna kronika
  • Kultura
  • Sport
  • Magazin
    • Moda
    • Zdravlje
    • Gastro
    • Celebrity
Prati nas
© 2025. Dogan media j.d.o.o.
Magazin

Ovaj Mercedes E-klase prešao 2,2 milijuna km i još nije stao

Redakcija
7. rujna 2025.
Vrijeme za čitanje teksta: 2 min.
Lauri Puintila
Dijeli
- SADRŽAJ POČINJE NAKON OGLASA -

Nevjerojatna priča stiže iz Finske, gdje 36-godišnji poduzetnik Ville Räisänen i danas svakodnevno vozi Mercedes E-klase iz 2002. godine, koji je prešao više od 2,2 milijuna kilometara.

Automobil je prvotno služio kao taksi u Njemačkoj, a u Finsku ga je Räisänen uvezao 2018. godine. Kada ga je registrirao, finske vlasti nisu povjerovale u njegovu kilometražu. Naime, brojač se zaustavio na 999.999 km, pa je službeno evidentiran s tek 186.000 km. No, dokumentacija o održavanju jasno pokazuje da je vozilo prešlo milijun kilometara dvaput, a ukupna kilometraža sada iznosi 2,2 milijuna kilometara.

Riječ je o modelu Mercedes-Benz E 270 CDI (W211), s 2.7-litrenim petcilindričnim turbodizelskim motorom i automatskim mjenjačem. Motor razvija 177 KS i poznat je po izdržljivosti, jednostavnoj mehanici i dugotrajnom radu ako se redovno održava.

Prema vlasniku, prosječna potrošnja kreće se između 6,5 i 7,5 litara dizela na 100 kilometara, što je impresivno za automobil star 23 godine i s tolikom kilometražom. Redovni servisi, uključujući izmjenu ulja i filtera, obavljaju se svakih 15.000 kilometara, a troškovi osnovnog održavanja iznose oko 200 do 300 eura po servisu.

Lauri Puintila
Lauri Puintila
Lauri Puintila
Lauri Puintila
Lauri Puintila
Lauri Puintila

Najveći zahvati do sada bili su zamjena automatskog mjenjača i obnova ovjesa, dok je motor i dalje u izvornom stanju. Turbo je mijenjan jednom, a injektori su generalno očišćeni i servisirani. Kočioni sustav i ovjes morali su biti obnavljani nekoliko puta zbog ekstremne kilometraže, no automobil i dalje prolazi tehnički pregled bez većih problema.

Možda vas i ovo zanima

ČESTA GOŠĆA BENKOVAČKOG SAJMA Višnja Pevec zapjevala je svoju “Crnu Višnju”
Apple predstavio novu generaciju uređaja: Stižu iPhone 17, iPhone Air, AirPods Pro 3 te Watch 11 i Ultra 3
Neda Ukraden: Obnovila sam kuću u Imotskom, ali ipak radije pjevam nego da je iznajmljujem
Popularne sušilice rublja zapalile se tijekom rada; Hitno se povlače s tržišta

Räisänen ističe da ga ovaj Mercedes nikada nije ozbiljno iznevjerio, a upravo zbog pouzdanosti nastavlja vjerovati u marku. U njegovoj garaži nalazi se i drugi E-klase dizelaš, s više od 1,2 milijuna kilometara, koji danas koristi njegova supruga.

- OGLAS -

Ova priča još jednom potvrđuje reputaciju Mercedesa E-klase kao jednog od najizdržljivijih i najpouzdanijih automobila na svijetu, što objašnjava zašto ga mnogi i dalje smatraju simbolom dugovječnosti u autoindustriji.

Oznake:mercedes
Vaša reakcija na ovaj članak…
Obožavam!0
Mig, mig!0
Sretno!0
Tužno!0
Plačem!0
Prethodna vijesti Gorjelo smeće i trava u Prološcu
Sljedeća vijest Na rješenje o inkluzivnom dodatku čeka 105.000 osoba: Mnogi ga i ne dožive
- OGLAS -
 
Pojedine rubrike ovog portala mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina.
 
IMPRESSUM // OGLAŠAVANJE NA PORTALU
 
Sva prava pridržana (c) 2025. DOGAN MEDIA j.d.o.o.
Sva prava pridržana (c) 2025. Dogan media j.d.o.o.