Ovih dana, građane grada Imotskog i šire krajine zatekla je neočekivana vijest: najstarija prodavaonica obuće Borovo, otvorena još početkom šezdesetih godina prošlog stoljeća, zatvara svoja vrata. Ova vijest izazvala je različite reakcije u lokalnoj zajednici, s mnogima koji krive vlast za ovaj korak, dok malo tko razmišlja o vlastitim navikama i ponašanju prema ovoj ikoni grada.
Otkako je objavljeno da će Borovo zatvoriti svoja vrata, društvene mreže i lokalni mediji preplavljeni su komentarima građana, izražavajući razočaranje i tugu zbog gubitka ovog tradicionalnog mjesta. Mnogi krive lokalne vlasti za nedostatak podrške ili strategije za očuvanje takvih institucija, dok su drugi istaknuli da je potrošačka kultura i promjene u načinu života također pridonijele ovom tragičnom krajem.
No, dok se kritike usmjeravaju prema vanjskim faktorima, malo tko se zapita: kada su zadnji put kročili u prodavaonicu Borovo i podržali je svojom kupovinom? Mnogi su priznali da su, usprkos nostalgiji za ovim simbolom grada, radije birali moderne trgovine i online platforme za svoje potrebe obuće.
Ovo zatvaranje podsjeća nas na važnost podrške lokalnim institucijama i brendovima. Dok se često okrivljuju vanjski faktori, svaki pojedinac također ima odgovornost podržati lokalnu zajednicu svojim djelovanjem. Možda je vrijeme da se osvrnemo na svoje navike potrošnje i vratimo se podršci onim institucijama koje su nekad bile temelji naših gradova i zajednica.