Marušić je istaknuo da je mladi vozač, koji ima svega 20 godina, upravljao vozilom brzinom koja nije bila prilagođena uvjetima na cesti. Pretpostavlja se da je vozio s vjerojatno nedopušteno visokom brzinom, a istraga će otkriti je li vozač bio pod utjecajem alkohola ili drugih nedopuštenih tvari te je li koristio mobitel za vrijeme vožnje. Također, vozač nije bio vezan sigurnosnim pojasom. Marušić je naglasio da je kombinacija vožnje automobila s visokom snagom, nedostatka iskustva i potrebe za impresioniranjem suputnika doprinijela tragičnim posljedicama ove nesreće.
Na temelju ovih tragičnih događaja, Marušić ističe potrebu za hitnim prometnim mjerama i apelira na njihovo uvođenje kako bi se smanjila opasnost po mlade vozače i ostale sudionike u prometu. Njegovi prijedlozi uključuju:
- Ograničenje snage automobila za vozače ispod 21 godine na 70 kW (95 KS), dok bi vozači ispod 24 godine bili ograničeni na 85 kW (116 KS). Ovo ograničenje bi se primjenjivalo isključivo na hrvatske građane u privatnom vlasništvu vozila, ne utječući na službena vozila.
- Uvođenje Privremene vozačke dozvole za mlade vozače, koja bi vrijedila tri godine ili do navršene 24. godine, s mogućnošću izdavanja trajne dozvole samo ako vozač ne akumulira više od 4 kaznena boda. Ova mjera bi omogućila bolju kontrolu i praćenje mladih vozača te bi im dala priliku za više iskustva prije potpunog prelaska na trajnu dozvolu.
- Povećanje policijskih kontrola noću, posebno petkom, subotom i pred blagdanima, na dionicama koje su popularne za izlaske mladih. Dodatne kontrole na ovim danima i mjestima mogu pomoći u suzbijanju neprikladnog ponašanja i prebrze vožnje među mladim vozačima.