Na Facebook stranici “Halo, inspektore” objavljen je još jedan problem kojeg su prijavili potrošači.
Naime, u mesnici Pivac u Petrinji, s obzirom da nisu gledali pažljivo, potrošači su kupili proizvode s isteklim rokom trajanja.
- OGLAS -
– Naknadnim uvidom potrošači su zatekli još proizvoda koji su bili izloženi na naplatnom pultu u plastičnoj posudi daleko od temperaturnog režima koji je propisan. Na jednom od proizvoda (Domaća kobasica) markerom je bilo išaran rok trajanja koji je 30.12.2024. a drugom proizvodu (Kulen Premium ) do 02.01.2025. Na upit potrošača zašto djelatnice to rade uslijedila je isprika i odgovor kako im je velik pritisak “od gore”, iz Uprave i da morajun prodati tu robu,” pisali su nam potrošači u pritužbama koje smo zaprimili. Zato smo se obratili izravno u Upravu “Pivca” te ih upozorili na tu situaciji koja nije u skladu sa zakonom, navodi se u objavi na stranici.
Dobili su ubrzo odgovor koji u cijelosti objavljuju:
- OGLAS -
“Obavještavamo vas da Pivac maloprodajna mreža posluje sukladno važećim zakonskim propisima, uključujući propise koji reguliraju informiranje potrošača o hrani. Zaposlenici su dužni kontinuirano kontrolirati rokove trajanja artikala. Roba pred istekom se označava i snižava joj se cijena, a roba kojoj je istekao rok trajanja povlači se iz trgovina i ide u povrat, sa čime su upoznati svi djelatnici.
Dakle, situacija koja je tema Vašeg upita ni u kom slučaju ne predstavlja standardnu politiku poslovanja Pivac poslovnica, već izdvojenu pogrešku osoblja u poslovnici Petrinja. Odmah po primitku ove informacije osoblje dotične poslovnice je upozoreno, kako se slična situacija više ne bi ponovila.
- OGLAS -
Ispričavamo se kupcima zbog nastale neugodne situacije. Ujedno, ljubazno molimo kupce koji su eventualno kupili proizvod s isteklim rokom trajanja, da se jave u poslovnicu radi povrata novca,” odgovorili su iz Pivca.
Uvidom u taj objekt utvrđeno je povlačenje svih proizvoda kojima je istekao rok trajanja čime je i ovaj slučaj uspješno zaključen.