Brendiraju li se poduzetnici ili samo pokušavaju prodati? Ima li smisla uopće za velike brendove prodavati putem društvenih mreža? Što znači podsvjesna prisutnost?
Na ova i mnoga druga pitanja odgovore ćete dobiti u Marketing školi za poduzetnike u razvoju koja će se održati 6.4. od 9:00 do 12:00 sati i 11.4. od 15:00 do 18:00 sati u Poduzetničkom centru Zovnica.
Kako se brendirati?
Je li brendiranje “netema” u Hrvatskoj? – Na ovo pitanje će odgovor dati Ante Fumić, marketinški stručnjak i vlasnik tvrtke Prilika grupe iz Zagreba. Iza njega su tisuće sati predavanja o marketingu i brendiranju (individualnih i grupnih), a vodio je više tisuća kampanji i kampanjama dosegnuo više desetaka milijuna ljudi putem raznih platformi poput Facebooka, Instagrama, Google Adsa, medija, newslettera,…. Od 2015. Godine bavi se oglašavanjem u Hrvatskoj, Nizozemskoj, Njemačkoj, Americi, Sjevernoj Makedoniji, Albaniji, Srbiji, Austriji, Švicarskoj,…
Na čelu je Radne skupine za regionalne i tematske medije u Hrvatskoj, u udruzi HUDI.
- OGLAS -
Njegova Radionica naziva Je li brendiranje netema u Hrvatskoj? će se održati 6.4. od 9.00-12:00 sati.
Kako ući u podsvijest potencijalnih kupaca putem društvenih mreža?
- OGLAS -
O podsvjesnoj prisutnosti koju brendovi postižu putem društvenih mreža govorit će Ivana Granić Vican 11.4. od 15:00 do 18:00 sati.
Ivana je vlasnica marketinške agencije Studio CroBrand koja je dosada svojom aktivnošću podržala više od 70 malih poduzetnika u online putovanju. Agencija je specijalizirana za društvene mreže, a radionica će polaznicima dati znanja i vještine o tome kako uspješno izgraditi sliku brenda na društvenim mrežama.
- OGLAS -
Digitalni marketing i mogućnost prezentacije vlastitog poslovanja online zasebna su sfera poduzetničkog života. Kako kvalitetno prezentirati svoj posao na Facebooku, Instagramu ili TikToku? Kako se istaknuti u moru sadržaja, izgraditi odnos povjerenja i uvijek biti prisutan u podsvijesti potencijalnih kupaca?
Društvene mreže sjajan su poligon za pokrenuti dobru priču i one su ona reklama za koju ne trebaju veliki novci i ključna je – dobra volja.’’ – ističe Ivana.
- OGLAS -

Što možete očekivati od Marketing škole za poduzetnike u razvoju? Interaktivna predavanja na kojima ćete dobiti konkretne informacije koje možete odmah primijeniti na vlastito brendiranje. Škola nije namijenjena fizičkim osobama koje tek planiraju pokrenuti poslovanje.
Mreža BOND
- OGLAS -
PC Zovnica organizira Marketing školu kao dio projekta Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija putem Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) – BOND 2 u svrhu standardizacije usluga poslovnog savjetovanja. Naime, Bond okuplja poduzetničke potporne institucije iz cijele Hrvatske s ciljem da svi hrvatski poduzetnici i oni koji to tek žele postati mogu dobiti jednako kvalitetnu uslugu poslovnog savjetovanja u svakom dijelu Hrvatske. Među njima je i PC Zovnica, stoga svi poduzetnici u Imotskom imaju jednaku priliku kao oni u urbanim centrima dobiti sve informacije za rast svog poslovanja.
Marketing škole za poduzetnike u razvoju će se održati 6.4. od 9.00 do 12.00 i 11.4. od 15.00 do 18:00 u prostorijama Poduzetničkog centra Zovnica (Kralja Zvonimira 12, Imotski).
- OGLAS -
Oba dana će biti organizirano neformalno druženje nakon predavanja na kojem će poduzetnici početnici moći razmijeniti iskustva i planove za budućnost.
Prijaviti se možete putem obrasca – ovdje , a sudjelovanje je potpuno besplatno.