Mnogi korisnici Hrvatske pošte izrazili su nezadovoljstvo zbog učestale prakse da, unatoč plaćenoj dostavi, budu pozvani osobno preuzeti svoje pakete u poštanskim uredima. Primjeri uključuju situacije u kojima su korisnici, nakon što su platili dostavu na kućnu adresu, primili pozive iz pošte s upitom hoće li sami doći po svoje pošiljke. Neki su, zbog takvih poziva, organizirali vlastiti prijevoz ili angažirali članove obitelji kako bi preuzeli pakete, iako su već platili uslugu dostave.
Iz Hrvatske pošte objašnjavaju da, zbog povećanog priljeva paketa tijekom zimskih rasprodaja i vršnog opterećenja, nastoje ubrzati isporuku pozivajući korisnike da osobno preuzmu pošiljke. Naglašavaju da, ako korisnici nisu u mogućnosti ili ne žele doći u poštanski ured, poštari će dostaviti pakete na adresu u ugovorenom roku od tri radna dana. Međutim, mnogi korisnici smatraju ovu praksu neprihvatljivom, ističući da plaćaju uslugu dostave koja im nije u potpunosti pružena.
Hrvatska pošta nije pružila informacije o mogućnosti povrata novca za uslugu dostave u slučajevima kada korisnici sami preuzimaju pakete, niti su komentirali potencijalne kadrovske probleme koji bi mogli utjecati na ovakvu praksu. Unatoč tome, iz pošte tvrde da je privremena isporuka paketa u poštanskim uredima u skladu s njihovim općim uvjetima, posebno u razdobljima iznimne opterećenosti sustava dostave.